Välkomna till vårt boknings system!

Uppe i högra hörnet hittar ni instruktioner om hur inloggning och bokning går till (Så fungerar det).

Börja med att logga in med din emailadress. Därefter kommer en kod skickas till din mail.

BOKNING & BETALNING
Betalning sker direkt vid bokning. Ni väljer önskat betalningssätt (kortbetalning, fakturabetalning, delbetalning eller swish). En administrationsavgift tillkommer på upp till 59 kr, beroende på belopp. Bokningen är genomförd först efter betalningsbekräftelse.

Datum för bokning av platser VT24:

Från 11-20 december: Öppet för våra nuvarande medlemmar. Du kan boka en plats i samma grupp som du gick i. Om du vill byta grupp så mailar du till kansli@wgf.nu så hjälper vi dig med bytet.

Från 21 december: Öppet för alla som vill bli nya medlemmar hos oss. Du bokar själv en plats i den gruppen som du vill gå i.

OBS! För att få en plats i vår tävlingssektion måste ni fylla i detta formulär: https://www.wgf.nu/form/Default.asp?ID=313093

- Är en grupp grön finns det lediga platser.
- Är en grupp röd är den fullbokad.
Du kan välja att bevaka en full grupp för att få en notis via mail när/om det blir en plats ledig.

TERMINSAVGIFTER:

För att vi ska kunna fortsätta utveckla våra barn och ungdomar samt hålla en hög nivå på utbildade ledare så kan terminsavgifterna från höstterminen 2023 komma att bli högre än vad det tidigare har varit.

Boknings-/Köpevillkor
Avanmälan innan terminsstart
Återbetalning av terminsavgift, medlemsavgift och ev. licensavgift sker om avanmälan meddelas skriftligen till kansli@wgf.nu innan terminen startar.

Avanmälan efter första och andra träningstillfället
Om ert barn inte skulle trivas eller av någon annan anledning inte vill fortsätta efter första eller andra tillfället, hör ni av er till oss antingen för gruppbyte i mån av plats eller för att få återbetalning. Ingen återbetalning görs för medlemsavgift eller av försäkring.

Avanmälan efter tredje träningstillfället
Efter tredje träningstillfället görs ingen återbetalning.

Ingen återbetalning sker av Qvickly administrationsavgift (kort- och fakturaavgift) oavsett när avbokningen av platsen sker.

Information om behandling av personuppgifter
Det är viktigt för oss i Waxholms Gymnastikförening (WGF) att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi behöver uppgifterna till vårt medlemsregister så att vi kan kontakta dig kring föreningens verksamhet. Vi sparar uppgifterna så länge du är medlem och därefter så länge vi är rapporterings skyldiga för t ex stöd. Vi publicerar och arkiverar också vissa personuppgifter i resultatlistor och annan dokumentation från föreningens verksamhet, som längst till föreningens upplösning.

Vi kan komma att dela dina uppgifter med riksförbund, försäkringsbolag och anslagsgivande myndigheter.
Vill du inte att vi registrerar dina uppgifter så har vi tyvärr ingen möjlighet att ta emot dig som medlem.

Med vänliga hälsningar,

Waxholms Gymnastikförening